[et_pb_section admin_label=”section”][et_pb_row admin_label=”row”][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Text” background_layout=”light” text_orientation=”left” text_font_size=”14″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Cel mai bun proiect de tineret în anul 2017

Educație

[/et_pb_text][et_pb_blurb admin_label=”Blurb” url_new_window=”off” use_icon=”off” icon_color=”#7EBEC5″ use_circle=”off” circle_color=”#7EBEC5″ use_circle_border=”off” circle_border_color=”#7EBEC5″ icon_placement=”top” animation=”top” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_icon_font_size=”off” header_font_size=”18″ body_font_size=”14″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Concursul Anual al Studenților Arhitecți (C|A|S|A)
Asociația de la 4
Totul a pornit de la lipsa unui concurs de arhitectură pentru tinerii studenți arhitecți. În fiecare an se alege un sit (un teren) într-un anumit oraș din România. Proiectul se adresează tuturor studenților arhitecți ÎNMATRICULAȚI în anul 2 de studii. Este primul concurs cu care se confruntă studenții și urmărește o manieră strict conceptuală a unui proiect propus. Este căutată creativitatea și rezolvarea cât mai poetică a situației propuse. La acest concurs se propune lucrul în echipă. Echipele sunt formate din doi studenți. Studenții care pot participa provin din toate facultățile de arhitectură din țară și nu numai. Alte obiective se conturează prin: observarea diferențelor dintre școli, a modului critic de a trata proiectele și marcării procesului de educație a fiecărei școli, continuarea relațiilor de colaborare dintre studenți, facultăți și O.N.G.-uri la nivel național.

[/et_pb_blurb][et_pb_blurb admin_label=”Blurb” url_new_window=”off” use_icon=”off” icon_color=”#7EBEC5″ use_circle=”off” circle_color=”#7EBEC5″ use_circle_border=”off” circle_border_color=”#7EBEC5″ icon_placement=”top” animation=”top” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_icon_font_size=”off” header_font_size=”18″ body_font_size=”14″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Proiect/Lună
Asociația În comunitate
Proiect/Lună” cuprinde o serie de acțiuni punctuale care răspund nevoilor specifice de informare, activare sau coagulare a anumitor comunități locale. Proiectul presupune acțiuni diverse din punct de vedere al scopului și rezultatului, dar care sunt realizate periodic, sub denumirea comună: „Proiect / Lună”. Firul roșu al acestor acțiuni este același interes față de modalitățile de însușire a spațiului public și față de creșterea calității vieții și promovarea oportunităților coabitării. Prin seria „Proiect/Lună”, Asociația „În comunitate” vine în întâmpinarea unor probleme diverse, precum lipsa spațiilor comunitare, lipsa culturii colaborării și a participării la rezolvarea problemelor comune, lipsa unei abordări interdisciplinare a sistemului educațional, neînsușirea spațiului public de către cetățeni, dublate de o serie de oportunități financiare și de parteneriat.

[/et_pb_blurb][et_pb_blurb admin_label=”Blurb” url_new_window=”off” use_icon=”off” icon_color=”#7EBEC5″ use_circle=”off” circle_color=”#7EBEC5″ use_circle_border=”off” circle_border_color=”#7EBEC5″ icon_placement=”top” animation=”top” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_icon_font_size=”off” header_font_size=”18″ body_font_size=”14″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

BAAB
Asociația Studenților în Științe Exacte din Universitatea Timișoara
Scopul proiectului este acela de a le prezenta studenților ce presupune domeniul antreprenoriatului, ce înseamnă să beneficiezi de o educație financiară superioară. Participanții vor primi o nouă viziune. diferită de cea de până acum aceea a unui simplu angajat. În urma trainingurilor participanții vor primii informații relevante pentru întărirea anumitor abilități. chiar descoperirea unora noi, datorită jocurilor în echipă ce se vor face. Astfel acest proiect va fii o experiență unică pentru studenții noștri, deoarece oferim traininguri de înaltă calitate, gratuite, foarte necesare pentru ei. Acest proiect le va implement idei noi, ce vor putea fi transmise mai departe în societate, în timp astfel având un impact social puternic pentru întreaga comunitate. Participanții vor beneficia de exemple reale din experienta altor oameni deja cu un background foarte stabil si complex in acest domeniu. Viziunea este una simplă, de aceea rezultatele preconizate sunt foarte promițătoare și optimiste în ceea ce privește succesul proiectului ce constă în transmiterea acesteia către participanți.

[/et_pb_blurb][et_pb_blurb admin_label=”Blurb” url_new_window=”off” use_icon=”off” icon_color=”#7EBEC5″ use_circle=”off” circle_color=”#7EBEC5″ use_circle_border=”off” circle_border_color=”#7EBEC5″ icon_placement=”top” animation=”top” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_icon_font_size=”off” header_font_size=”18″ body_font_size=”14″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Learning to speak your mind
Institutul Român pentru Dezvoltarea Tinerilor
Learning to speak your mind a fost un proiect finanţat prin intermediul programului Erasmus Plus – Acţiunea Cheie 1 Mobilităţi ale tinerilor. Specificul acestui program de finanţare este dat de dimensiunea europeană/internaţională în care trebuie să se desfăşoare proiectele, promovând cetăţenia europeană şivalorile europene. Dimensiunea internaţională a proiectului reiese încă din justificarea, scopul şi obiectivele proiectului, până la activităţile desfăşurate şi modul de implementare a proiectului. Learning to speak your mind a fost un proiect care a avut ca scop dezvoltarea cunoștințelor și abilităților de vorbire în public, argumentare și comunicare eficientă în rândul tinerilor din Uniunea Europeană. În cadrul proiectului, 84 de tineri din România, Italia, Slovenia, Grecia, Croația și Letonia au acumulat cunoştinţe, aptitudini şi atitudini de comunicare, vorbit în public, comunicare interculturală, argumentare şi gândire critică, schimbde experienţe în domeniul comunicării. În cadrul proiectului au participat cate 14 tineri din fiecare ţară enumerată mai sus. Motivul pentru care am creat acest proiect internațional, a fost de a oferi tinerilor din Uniunea Europeană șansa de a avea o experiență relevantă de învățare într-un cadru intercultural ca punct de plecare pentru dezvoltarea personală şi profesională a acestora. Mai mult, programul și activitățile proiectului au fost concepute fiind în concordanță cu valorile Uniunii Europene, promovând drepturile omului, egalitate și respect, menținând o atitudine pozitivă și deschisă.

[/et_pb_blurb][et_pb_blurb admin_label=”Blurb” url_new_window=”off” use_icon=”off” icon_color=”#7EBEC5″ use_circle=”off” circle_color=”#7EBEC5″ use_circle_border=”off” circle_border_color=”#7EBEC5″ icon_placement=”top” animation=”top” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_icon_font_size=”off” header_font_size=”18″ body_font_size=”14″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Da, Vorbesc Romana!
International Students Organization of Timisoara
Din păcate, studenții internaționali din UMFTVB se luptă cu învățarea limbii române, din cauza lipsei unui mecanism real și eficient care să le permită să învețe limba. O astfel de problemă face dificilă viața lor în Timișoara, alături cu sentimentul de izolare și furie. Neștiind să vorbească limba locală a supus această comunitate unei marginalizări severe și a provocat un rol important în îmbogățirea culturală și dezvoltarea socială. Astfel, ISOT a luat inițiativă prin parteneriatul cu Facultatea de Litere, Istorie și Teologie din cadrul Universității de Vest, Timișoara și am oferit cursuri de limba română dedicate numai studenților internaționali ai UMFT. 40 de studenți internaționali au participat la acest program de la UMFTVB. Acești 40 de elevi au fost împărțiți în 2 grupuri, intermediari și începători, fiecare grup având 20 de ore de curs.

[/et_pb_blurb][et_pb_blurb admin_label=”Blurb” url_new_window=”off” use_icon=”off” icon_color=”#7EBEC5″ use_circle=”off” circle_color=”#7EBEC5″ use_circle_border=”off” circle_border_color=”#7EBEC5″ icon_placement=”top” animation=”top” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_icon_font_size=”off” header_font_size=”18″ body_font_size=”14″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Liga AC LABS
Liga Studenților din Facultatea de Automatică și Calculatoare
Liga AC LABS este unul dintre cele mai mari proiecte studenţeşti de IT&C din vestul României. Iniţiativa a fost luată din dorinţa de a oferi studenţilor un cadru propice acumulării de cunoştinţe practice, cunoştinţe care adesea tind să fie neglijate de-a lungul anilor de facultate datorită programei încărcate şi a volumului destul de mare de cunoştinţe teoretice care necesită asimilare. Proiectul vizează extinderea, consolidarea şi aprofundarea cunoştinţelor deja acumulate prin activităţi practice desfăşurate în cadrul laboratoarelor, precum şi dezvoltarea relaţiei dintre angajatori şi viitori posibili angajaţi. În această manieră, proiectul propune o serie de laboratoare susţinute de reprezentanţi ai companiilor din domeniul tehnic. În cadrul laboratoarelor, participanţii au avut ocazia de a se familiariza cu ultimele tehnologii apărute, dar au și abordat teme pe care nu au şansa să le discute în cadrul facultătii. Pe deasupra, participarea la acest proiect aduce studenţii cu un pas mai aproape de mediul privat, realizând oportunităţile ce li se ivesc odată cu finalizarea studiilor.

[/et_pb_blurb][et_pb_blurb admin_label=”Blurb” url_new_window=”off” use_icon=”off” icon_color=”#7EBEC5″ use_circle=”off” circle_color=”#7EBEC5″ use_circle_border=”off” circle_border_color=”#7EBEC5″ icon_placement=”top” animation=”top” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_icon_font_size=”off” header_font_size=”18″ body_font_size=”14″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

T Engineering Contest
Liga Studenților din Facultatea de Automatică și Calculatoare
IT Engineering Contest (iTEC) este o competiție organizată de Liga AC (Liga Studenților din Facultatea deAutomatică și Calculatoare), în colaborare cu cadre didactice și firme de specialitate. În cadrul celei de-azecea ediții, desfășurate în perioada 7-9 aprilie 2017, iTEC a adus în Timișoara un număr de 194 de participanți din întreaga țară. Fiind un concurs adresat atât elevilor din liceele de profil din țară, cât și studenților din facultățile din domeniul IT&C, proiectul a reușit pe parcurs să ofere un cadru oficial de dialog pe tematica Tehnologiei Informației (IT) între mediul academic, mediul liceal de specialitate și sectorul privat, factori decisivi în formarea viitorilor specialiști în domeniul IT&C.Cu ajutorul cadrelor didactice și al companiilor de specialitate care concep subiectele propuse și jurizează evoluția concurenților în cadrul probelor, reușim să stimulăm spiritul inovator al participanților care sunt nevoiți să preia inițiativa într-un mediu care încurajează creativitatea și originalitatea. În acest sens, iTEC are ca scop dezvoltarea capacităților elevilor și studenților, care prin participarea la probe din domeniul software și hardware au oportunitatea de a își pune în aplicare cunoștințele dobândite în liceu, respectiv facultate, de a se afirma și de a își dezvolta abilitățile de lucru în echipă și time management.iTEC aduce laolaltă elevi și studenți pasionați de domeniul IT&C, dornici de a își măsura abilitățile în cadrulunei competiții organizate. Prin acest proiect, facilităm interacțiunea între tinerii cu potențial, mediul universitar și firmele de specialitate, și transferul de know-how. Într-un sistem educațional centrat pe învățare teoretică, este important să încurajăm aplicarea practică a cunoștințelor acumulate în timpul studiului și să îi ajutăm să își creeze o viziune de ansamblu asupra domeniului și potențialilor angajatori.

[/et_pb_blurb][et_pb_blurb admin_label=”Blurb” url_new_window=”off” use_icon=”off” icon_color=”#7EBEC5″ use_circle=”off” circle_color=”#7EBEC5″ use_circle_border=”off” circle_border_color=”#7EBEC5″ icon_placement=”top” animation=”top” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_icon_font_size=”off” header_font_size=”18″ body_font_size=”14″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

RoboT Engineering Contest (RoboTEC)
Liga Studenților din Facultatea de Automatică și Calculatoare
RoboTEC este un concurs de talie națională și internațională organizat de către Liga AC (Liga Studenților dinFacultatea de Automatică și Calculatoare), cu sprijinul cadrelor didactice și al companiilor din sfera IT&C. Acesta se adresează studenților de la facultăți de profil din țară și din străinatate, pasionați de robotică și inteligență artificială. Problema pe care proiectul își dorește să o rezolve este lipsa de oportunități a studenților din România de a pune în practică cunoștințele teoretice dobândite la facultățile cu profil tehnic. Scopul proiectului a fost acela de transpunere în practică a cunoștințelor dobândite în cadrul activităților educaționale, pentru crearea unui robot autonom. Pașii pentru îndeplinirea scopului au fost crearea cadrului competitiv în care participanții să aplice cunoștințele învățate. Participanții au avut oportunitatea de a lua parte la cele 4 probe ale proiectului care sunt: proba deurmărire a liniei ( Line Follower ), proba de mini-­sumo­, proba de ieșire din labirint (Maze), proba liberă (Free Style). În urma proiectului, concurenții se întorc acasă cu un bagaj de cunoștințe practice, utile în dezvoltarea lor profesională, iar șansele acestora pentru angajarea în domeniu au crescut considerent. Prin acest proiect, am dorit să facilităm interacțiunea între tinerii cu potențial, mediul universitar și firmele de specialitate.Laproiect au participat atât concurenți din țară: Iași, Constanța, Brașov, Sibiu, Craiova etc. , cât și concurenți internaționali din: Polonia, Macedonia, Serbia. Aceștia au interacționat între ei, au schimbat idei și au învățat unii de la alții, lucru care i-a ajutat în dezvoltarea personală și profesională.

[/et_pb_blurb][et_pb_blurb admin_label=”Blurb” url_new_window=”off” use_icon=”off” icon_color=”#7EBEC5″ use_circle=”off” circle_color=”#7EBEC5″ use_circle_border=”off” circle_border_color=”#7EBEC5″ icon_placement=”top” animation=”top” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_icon_font_size=”off” header_font_size=”18″ body_font_size=”14″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Concursul Național „Coriolan Drăgulescu”
Liga Studenților Chimiști din Timișoara
Concursul Național de Chimie ”Coriolan Drăgulescu” este organizat de Facultatea de Chimie Industrială şi Ingineria Mediului din cadrul Universității Politehnica Timişoara, Liga Studenţilor Chimişti din Timişoara, Inspectoratul Şcolar Judeţean Timiş şi Societatea de Chimie din România – Filiala Timiş și se adresează elevilor din clasele IX – XII. Scopul concursului este de a permite elevilor să își testeze cunoștințele teoretice din domeniul chimiei. În aceeași măsură, se urmărește promovarea printre elevii de liceu a ofertei educaționale a facultății pentru ciclul de licență (ingineria produselor alimentare, inginerie chimică, ingineria mediului), identificarea potențialilor studenți ai Facultății de Chimie Industrială și Ingineria Mediului, precum și prezentarea perspectivelor în cariera profesională. Concursul constă într-o probă scrisă, tip grilă, pe baza tematicii afișate, cu o durată de 3 ore. Cele mai bune lucrări de la fiecare clasă sunt premiate, premiile purtând numele companiilor ce participă în calitate de sponsori principali la acest eveniment.

[/et_pb_blurb][et_pb_blurb admin_label=”Blurb” url_new_window=”off” use_icon=”off” icon_color=”#7EBEC5″ use_circle=”off” circle_color=”#7EBEC5″ use_circle_border=”off” circle_border_color=”#7EBEC5″ icon_placement=”top” animation=”top” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_icon_font_size=”off” header_font_size=”18″ body_font_size=”14″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Simpozionul Științific Studențesc”
Liga Studenților Chimiști din Timișoara
Simpozionul științific va fi organizat pe două secțiuni: 1. Protecția Mediului și Educație Ecologică; 2. Chimie și Inginerie Chimică. Rezultatele științifice ale studenților vor fi comunicate prin prezentări orale (10minute/prezentare + 5 minute/întrebări și răspunsuri) sau postere. În vederea evaluării prezentărilor va fi numită o comisie formată din cadre didacticeale facultății și un reprezentant al partenerului L.S.C.T.. Cele mai bune prezentări de la fiecare secțiune vor fi premiate. În cadrul fiecărei secțiuni urmează a fi prezentată câte o conferință plenară de către doctoranzi ai Facultății de Chimie Industrială și Ingineria Mediului. Selecția participanților se va face pe baza rezumatelor lucrărilor transmise în momentul înscrierii.Pe durata desfășurării manifestării vor fi invitate firme din domeniu pentru a-și prezenta ofertele de locuri de muncă. Rezumatele lucrărilor prezentate vor fi publicate în volumul manifestării (format electronic), iar cele mai bune lucrări vor fi recomandate pentru publicare în Buletinul Științific al Universității Politehnica Timișoara, Seria Chimie şi Ingineria Mediului.

[/et_pb_blurb][et_pb_blurb admin_label=”Blurb” url_new_window=”off” use_icon=”off” icon_color=”#7EBEC5″ use_circle=”off” circle_color=”#7EBEC5″ use_circle_border=”off” circle_border_color=”#7EBEC5″ icon_placement=”top” animation=”top” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_icon_font_size=”off” header_font_size=”18″ body_font_size=”14″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Sesiunea de Comunicări Științifice Studențești”
Liga Studenților din Facultatea de Electrotehnică și Electroenergetică
SCSS (Sesiunea de Comunicări Științifice Studențești ) este proiectul ce se adresează tuturor studenților din ciclul de master si licență de la Facultatea de Electotehnică și Electroenergetică. Aici studenții au ocazia să își prezinte lucrările științifice în fața unei comisii formate din profesorii facultății și în urma rezultatelor obținute prin activitatea de cercetare, prezentată în articole, lucrările acestora vor fi publicate într-un volum cu ISBN. Acest proiect reprezintă un prim pas de lansare în viața academică a studenților, ce le dezvoltă latura inginerească.

[/et_pb_blurb][et_pb_blurb admin_label=”Blurb” url_new_window=”off” use_icon=”off” icon_color=”#7EBEC5″ use_circle=”off” circle_color=”#7EBEC5″ use_circle_border=”off” circle_border_color=”#7EBEC5″ icon_placement=”top” animation=”top” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_icon_font_size=”off” header_font_size=”18″ body_font_size=”14″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Electronics Summer University
Liga Studenților din Facultatea de Electronică și Telecomunicații
Electronics Summer University are ca scop principal promovarea învăţământului superior în rândul elevilor de liceu, absolvenţi ai clasei a XI-a, din România, în vederea prevenirii abandonului şcolar și a conștientizării importanței studiilor superioare. De asemenea, se urmărește familiarizarea tinerilor din clasele a XI-a cu învățământul universitar, în vederea informării și orientării cu privire la specializarea pe care o vor urma după absolvirea studiilor liceale. Proiectul își propune să faciliteze pentru un număr de 60 de elevi cadrul în care aceștia participă la activități tipice vieții din mediul universitar – cursuri, laboratoare, examene, activități de educație non-formală și activități sociale. În urma experienței, elevii sunt mult mai pregătiți să își aleagă facultatea și specializarea potrivită pentru ei. Activitățile esențiale ale proiectului se împart în două categorii. Cele mai numeroase aparțin de sfera academică unde elevii participă la cursuri teoretice și interactive, menite să le stârnească interesul și să le consolideze cunoștințele. A doua categorie de activități implică training-uri și workshop-uri non-formale menite să le dezvolte abilitățidin afara sferei academice. Împreună cu experții în consiliere care fac parte din Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră (CCOC) urmărim să creem un mediu interesant și educativ pentru participanți.

[/et_pb_blurb][et_pb_blurb admin_label=”Blurb” url_new_window=”off” use_icon=”off” icon_color=”#7EBEC5″ use_circle=”off” circle_color=”#7EBEC5″ use_circle_border=”off” circle_border_color=”#7EBEC5″ icon_placement=”top” animation=”top” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_icon_font_size=”off” header_font_size=”18″ body_font_size=”14″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

RoboManiacs
Liga Studenților din Facultatea de Mecanică din Timișoara
. Robomaniacs este o competiţie de robotică, desfășurată la nivel internațional care se adresează în special tinerilor pasionaţi de partea practică a roboticii, dar şi celor dornici să înveţe mai mult desfășurându-se pe o perioadă de trei zile. Concursul aflat anul acesta la cea de a treia ediție este adresat atât începătorilor, cât şi avansaţilor, dar şi pasionaţilor de robotică. Problema identificată a fost lipsa punerii în practică a cunoștințelor dobândite în mediul preuniversitar și universitar. Cei 90 de participanți cu un total de 23 de roboți s-au înscris la una din cele 5 probe Linefollower Clasic, Linefollower Enhanced, Linefollower Turbo, Sumo Mini, Sumo Mega Labirint și Freestyle. Printre participanțis-au numărat și tineri care au participat la concursuri internaționale de robotică precum Viena si Tokio.

[/et_pb_blurb][et_pb_blurb admin_label=”Blurb” url_new_window=”off” use_icon=”off” icon_color=”#7EBEC5″ use_circle=”off” circle_color=”#7EBEC5″ use_circle_border=”off” circle_border_color=”#7EBEC5″ icon_placement=”top” animation=”top” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_icon_font_size=”off” header_font_size=”18″ body_font_size=”14″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Comunicarea cu pacientul
Liga Studenților Farmaciști din Timișoara
Proiectul se centrează pe relaţia farmacist-pacient, concentrându-se pe cunoștiinţele legate de abilitatea viitorului farmacist în a comunica eficient cu pacientul. Proiectul este destinat tuturor studenţilor farmaciști care își propun să devină adevăraţi profesioniși în domeniul sănătăţii. Aducând în atenţie importanţa relaţiei farmacist-pacient și a comunicării acestora, prin intermediul training-ului şi implicit a concursului, proiectul și-a propus să abordeze atât subiecte din domeniul medical cât și din sfera psihologică. Acesta a oferit contextul ideal de învăţare, plecând de la premisa informaţiilor teoretice necesare şi apoi exemplificarea realistă a acestora prin exerciţii practice. În urma participării la concurs, studenții si-au demonstrat abilitățile dobândite și au fost premiați în consecință. Concursul a avut un rol educativ și pentru studenții spectatori.

[/et_pb_blurb][et_pb_blurb admin_label=”Blurb” url_new_window=”off” use_icon=”off” icon_color=”#7EBEC5″ use_circle=”off” circle_color=”#7EBEC5″ use_circle_border=”off” circle_border_color=”#7EBEC5″ icon_placement=”top” animation=”top” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_icon_font_size=”off” header_font_size=”18″ body_font_size=”14″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

West Summer University
Organizația Studenților din Universitatea de Vest din Timișoara
Proiectul West Summer University a avut ca scop principal promovarea învăţământului superior în vederea prevenirii abandonului şcolar, în rândul elevilor de liceu, absolvenţi ai clasei a XI-a, din România și Republica Moldova. Obiectivele proiectului au fost: creşterea gradului de conştientizare asupra importanţei urmării unei instituţii de învăţământ superior, prezentarea mediului universitar, simularea vieții de student, pe o perioadă de două săptămâni, promovarea Timișoarei în mediile sociale și culturale din care provin participanții, promovarea activităților extracurriculare și de educație non-formală în rândul a 240 de elevi, absolvenți ai clasei a XI-a din România și Republica Moldova.

[/et_pb_blurb][et_pb_blurb admin_label=”Blurb” url_new_window=”off” use_icon=”off” icon_color=”#7EBEC5″ use_circle=”off” circle_color=”#7EBEC5″ use_circle_border=”off” circle_border_color=”#7EBEC5″ icon_placement=”top” animation=”top” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_icon_font_size=”off” header_font_size=”18″ body_font_size=”14″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

AntiBullying Ambassadors
YouHub Association
Problema identificată este rata mare de violența în școală și a comportamentului de bullying. Potrivit unui studiu realizat de organizația Salvați Copiii România, 73% dintre copii au fost martorii unei situaţii de bullying în mediul şcolar, 58% au asistat la astfel de situații de hărțuire și umilire în propria clasă, 46% în grupul de prieteni, iar 69% în mediul online. Ne propunem ca prin crearea rețelei de Tineret AntiBullying Ambasadors să lucrăm și să pregătim atât cadrele didactice, cât și elevii/lucrătorii de tineret în susținerea de activități, cursuri și/sau seminarii concepute pentru prevenirea violenței în școală și a comportamentuuide bullying.

[/et_pb_blurb][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row admin_label=”Row” make_fullwidth=”off” use_custom_width=”off” width_unit=”on” use_custom_gutter=”off” gutter_width=”3″ custom_padding=”0px|||” padding_mobile=”off” allow_player_pause=”off” parallax=”off” parallax_method=”off” make_equal=”off” parallax_1=”off” parallax_method_1=”off” parallax_2=”off” parallax_method_2=”off” parallax_3=”off” parallax_method_3=”off” column_padding_mobile=”on”][et_pb_column type=”1_3″][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]